Kalendarium wydarzeń w Sanktuarium
Wyjazd Serduszek i Ministrantów na zimowisko

7 lutego 2016, niedziela

Ferie rozpoczęliśmy nocną podróżą do Bańskiej Wyżnej. W poniedziałek po wypożyczeniu sprzętu narciarskiego pojechaliśmy do Zakopanego. Udaliśmy się do Pustelni Świętego Brata Alberta na Kalatówkach. Po mszy w kaplicy poszliśmy do Chatki Brata Alberta, gdzie Siostry Albertynki opowiedziały nam historię św. Brata Alberta. Potem nadszedł czas na zakupy na Krupówkach. Wtorek zaczęliśmy mszą świętą w kościele w Bańskiej Wyżnej. A po mszy zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie wraz z uroczymi reprezentantkami góralskiej społeczności. I wreszcie wyruszyliśmy na stok w Jurgowie! Przez trzy dni jeździliśmy na nartach i na snowboardzie, a w przerwach zajadaliśmy się oscypkami i piliśmy gorącą czekoladę. W czwartek mile zaskoczył nas spadający śnieg. Wieczorem piekliśmy kiełbaski i bawiliśmy się przy rozpalonym ognisku. W piątek część z nas poszła wygrzewać się w Termach Bania w Białce Tatrzańskiej, a reszta wyruszyła na stok. Po obiadokolacji prezentowaliśmy przygotowywane przez cały tydzień skecze, gratulowaliśmy tym, którzy pierwszy raz odważyli się na jazdę na nartach i dziękowaliśmy naszym opiekunom. W sobotę, wracając już do domu, wstąpiliśmy do Kopalni Soli w Wieliczce. Na obiad udaliśmy się do Restauracji „Pod Złotymi Łukami” (McDonald’s), a skecze, które zdobyły pierwsze miejsce („Magiczna kartka” i „Kuba Wojewódzki Show”) oraz wyróżnienie („Namiot”) w nagrodę otrzymały lody. W autokarze obejrzeliśmy wszystkim znaną „Krainę Lodu” . Jeszcze raz dziękujemy wszystkim opiekunom, a szczególnie Księdzu Jakubowi za zorganizowanie tak świetnego wyjazdu. Już nie możemy doczekać się kolejnego zimowiska! /K.M./ Więcej zdjęć na stronie www.serduszka.pl

« wróć do listy wszystkich wydarzeń